SNYOZDN Selam güzel anne adaylarim bugün itibariyle 39+5 im kontrolüm vardı hastaneye gittim Nst de düzenli sancılarım çıkıyor ama hiç açılmam ve ağrım yok bişey hissetmiyorum benim gibi olan ne gibi yollar izledi ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz 🙄
selmabttl3 Merdiven in çık sujuat yap sıcak duşlar al al eline süpürgeyi bütün evi süpür sil hareket et yani 😅😅