Busravuruyor Kızlar nolur bana yardımcı olurmusunuz bugün kalp doktoruna gittim ritim bozukluğu olduğunu şuan ilaç icemicegimi söylediler napmam lazım varmı benim gibi olan korkuyorum 😢
Eyluls_mom Benimde öyle söyledi kardiyolojiden randevu almamı istediler nabzım 130 140 lara çıkıyor bende burda beklim
Busravuruyor Eyluls_mom benimde yüksek çıktı ilk 4 ay hap vermiyoruz dedi korktum bı an inşallah sağlıcakla kucağımıza alırız yavrularimizi