12eylul 2.sezeryan olanlar süreç nasil ilerledi anlatirmisiniz bazi kişiler açilmana bakip normal dogum felan deniyorlar dedi acaba bilginiz varmi?
nazsimaova 12eylul evet bnm acilmama bakti ama bnm ilk gebelikten dolayi riskim vardi servikal yetmezlik buna bogli acilmamda oluyo ondan baktilar ama sezaryenm iyi gecti ikincisi spinaldi ameliyat boyunca konusuolar ilgileri baya iyiydi