Merhaba kızlar 30 haftalık hamileyim bugün hep bi ağrım vardı şimdi biraz daha sıklaşıp beni baya rahatsız etmeye başladı karnımın altından özel bölgeme kadar inen bir sancı gibi birde karnım çok sert bu haftalarda böyle bişey yaşayan oldumu normal mi acaba ilk gebeliğim tecrübem yok açıkçası hastaneye gitsem mi ? Bebek hareket ediyor bu arada