Kizlar ben şuan covid iznindeyim 30 haftalık hamileyim 32 haftada calisabilir raporu alıp çalışmak istiyorum sozlesmeli memurum birde ancak şöyle bi sorun var tam 32+0 cumartesi gününe denk geliyor doktorum yazarim dedi ancak ben o gün raporu veremem malum hafta sonu tatili pazartesi ancak verip ise başlayabilirim bu sorun olur mu acaba günüm yanmaz demi?