Hamdos daha rahmin bile eski yerine dönmedi. Çok normal. Kimse doğurur doğurmaz 90 60 90 gezmiyor. Sen annesin, sana ihtiyacı olan tatlı bi bebeğin var. Lütfen kendini üzme. Etkilenir yaşadığın stresten çünkü. Vücut kendini zamanla toplayacak. Bebiş iki üç daha büyüdükten sonra düzen oluşur, her şey rayına oturur. Bakımını da yaparsın süslenirsin de 😇