Merve234 Merhaba arkadaşlar. Benim biraz enzimlerin yüksek çıktı diğer kontrol de tekrar bakılacak. Aç mı gitmem lazım yoksa tok karnina bir değişiklik olur mu değerlerimde
Dark Merve234 başka bir postta gördüm doktoru ac gel demiş söylemek istedim. Aç gidin bence. Tok derse orda yersiniz 🌸 Bende böyle bişey söylemedi ama ne olur ne olmaz