Ben 5 haftalıkken hafif pembe lekelenmem olmuştu açıkcası pek önemsememiştim olabilir dedim geçtim ama çok büyük hata etmişim 2 gün sonrası çok yoğun kanama yaşadım aşırı korktum bebeğime bişey olmaması imkansızdı o kanamaya o an öyle düşündüm hemen doktora gittim doktorum rahmin belirli bi yernde kanama olduğunu fakat kesemde şuan için bi problem olmadığını söyledi progestan yazdı, sağlıklıysa her türlü bişey olmaz ama sağlıksızsa rahim bi şekilde barındırmaz atar demişti hep dua ettim şuan 33 haftalığız çok şükür, bence en ufak kanamayı bile ciddiye alın