yesilliboncuk Parafin İstanbul’dan verdim bugün iki gibi aradılar. İnşallah sana da hızlıca dönsünler 🙏
Parafin yesilliboncuk ben Adana’dan verdim birgünde İstanbul’a gitme süresi derken pzt ye kalacak bence
yesilliboncuk Parafin henüz döküman gelmedi sadece aradılar bir sorun görünmüyor dediler o kadar, gelir gelmez atarım
Parafin yesilliboncuk çok şükür sonucum temiz geldi RABBİM bekleyen herkesi temiz sonuçlara kavuştursun tez zamanda
Gamzeeeekoala yesilliboncuk bende 31 martta verdim. Bu cuma çıkar büyük ihtimal demişti inşallah çıkar yarın haftaya kalmaz 🥺
Parafin Gamzeeeekoala çok şükür geldi benim bugün sonucum temiz RABBİM ne zormuş çok büyük imtihan belki sizinki de çıkmıştır
Gamzeeeekoala Parafin gözünüz aydın darısı bizlere.siz 30 un da vermiştiniz herhalde benim haftaya kalır gibi 🤦🏼♀️
Yasmin1313 Yasmin1313 Parafin merhaba çok sevindim sizin için darısı başımıza, sonuçlar için mail adresi almadılar bizden size nasıl bildirdiler?
Parafin Gamzeeeekoala ben 29 unda vermiştim ama sonuçta 31 yazıyor 1 günde Adana’dan İstanbul’a gitti demek ki
Parafin yesilliboncuk ALLAH analı babalı büyütsün test güvenilir değil mi tarama testi olarak geçiyor ya kafama takılıyor
Yasmin1313 Bende dün gönderdim bekleme süreci başladı bize de 10 gün dediler inşallah güzel sonuçlar alırız bizde