Sude1 30+2 gebeyim bugun nst ye bağladılar ve sancım çıktı rahim kısalması var dendi hastaneye yatırdılar benim gibi olup daha sonra yoluna giren oldu mu çok korkuyorum
Meyve Sude1 benimde tam 30+2 de nst de sancık çıkmıştı bir gece yatırdılar serumlar verdiler 2 doz ciğer geliştirici yaptılar şuan şükürler olsun 33+0 haftalık oldum aşlahın izniyle bişeycik olmaz
Gizmos Sude1 sancılarınız kaç çıktı? Rahim ağzı uzunluğunuzu alttan ölçerek mi söylediler yoksa ultrasondan mı? Haftada tam da dediğiniz gibi bir olay yaşadım. Sancılar var rahim ağzı kısalmış hatta açıklığınız var dediler. O sıra memlekete gitmiştim. Kendi doktorumu aradım. Apar topar İstanbul’a geldim. Yaşadığım şehre yani. Ve şuan ilaç bile kullanmadan 39. Haftadayım. Memlekette başıma gelenlere dair bir post açacağım hayırlısıyla oğlumu kucağımıza alınca. Ama söylemek istediğim her doktora da bazen güven olmuyor ya da o an yaşadıklarınız her zaman öyle kalıyor demek değil. Allah’ın izniyle inşallah bir şey olmaz diye düşünmenizi isterim
Sude1 Polenpolen52 bi şikayetim yoktu başka bi şehirde yaşıyorum ailemi görmeye memlekete gelmiştim uçuş için rapor almaya gittiğimde doktor sancılarımın olduğunu söyledi yatışım yapıldı ilk hamileliğim olduğu için korkuyorum
Sude1 Gizmos bende çok korktum ne yapacağımı bilemedim bende diyarbakırda yaşıyorum Balıkesir’e ailemin yanına gelmiştim 2 haftalığına sancılarımın kaç geldiğini falan da bilmiyorum:(