Lena 39. Haftaya girdik bugün 5 saattir geçmeyen bi sancım var adet ağrısı gibi belim kasığıma da vuruyor ara sıra dakika da tutamıyorum sürekli olduğu için ama ne nişan ne de suyum gelmedi Doğum böyle de başlıyor olabilir mi
aysirabal sancilarinin dakikasini tut bence 5 dkda bir ise kos bakim doktora ayy doguruyor olabilir misin :)
Lena EsraErdoan Nst çekilirken sancım çıktı suyum geldi birden sonra merkeze geldim kendi doktoruma epizyosuz 5 saatte Doğum oldu darısı sizlere 🤱🏼
Lena Tgcomer Yani doktor kesi yapmadı dikiş olmadı canım bir iki tane bebek çıkarken olanlar var sadece