Gozde12 Selam kızlar ramazanda yaklaşık 15 haftalık olacagım oruç tutmalı mıyım sizce bir sakıncası olur mu
Dolunaybelinay Gozde12 her hangi bir sorun olmadığı surece tut bence bende 18 haftalık olcam oruç ayında Allahın izniyle oruç ta tutacam hatim de yapacam
HilalEyce Gozde12 şuan 15 haftadayiz ama asla susuz kalamiyorum.😑 Suyu azaltinca sancılarım oluyor😶 ilk bir kaç gün denemeyi düşünüyorum rahat olursam tutacağım inşallah.
TBeyza Gozde12 niyete aldık bakalım nasipse bebek için de sakınca oluşturmayacaksa gönlüm tutma taraftarı
Deletedmom_110 Ben tutmayacagim canım bebeğimi akşama kadar aç susuz bırakmaya vicdanım el vermez ayrıca kullandığımız vitaminler vs var dinimizde hamilelere oruç zorunlu değil zaten doktorlar da önermiyo ben tutmamaktan yanayım yani
Minisimb Bende doktoruma soracağım,kendim için değil ama bebek için endişeleniyorum.Kendim dayanırım ama eger uzun süre susuzluk ve açlık onu kötü etkileyecekse,ihtimali var ise tutmayı düşünmüyorum.Bakalim 31martta randevum var soracağım.
yigitinannesiiiii Gozde12 bende 12 haftalık felan oluyorum ama doktora danışıcam bide bulantılarım geçerse tutabilirm anca sabah bulantılarım aşırı oluyor bakalım inşAllah geçer
Sbm050421 Gozde12 saat 15.00-16.00 arası tansiyonum düşüyor normalde bile oruç tutarsam kötü olacağımı biliyorum o sebeple tutmayacağım , Allah’ın izniyle bir dahaki Ramazan’a inşallah 🤲🏼
Pemberuya Gozde12 günler çok uzun bebek yeni beslenmeye başladı tutmayacagim sanırım bide zaten bulantim çok fazla tutsam bile bulantıyı napacagim bilemiyorum onda da oruç gidiyo zaten
eylulummmm @Gozde12 bende 16 haftaligim ama tutmayı düşünmüyorum bebegimin gelişimi için susuz kalıyoruz ac kalıyoruz bide ben normalde de hergun kustugum için tutamicam siz bilirsiniz yinede
Kizilkafaa Gozde12 Tutmayacağım canım, aç kaldıkca mide bulantısı tansiyon düşmesi yaşıyorum anında kötü oluyorum
Poyrazinannesiiii Gozde12 doktoruna danış canım benim erken doğum riskim yoktu tutabilirsin dedi ama dün şeker yüklemesi yaptırmıştım gebelik şekerim olduğu için tutamayacağımı söyledi 50gr da yüksek çıktı diye yarın 100 Gr daha yükleme yapılacak daha doğrusu ona göre kesinleşecek ama riskli bir gebeliğin yoksa sorun olmayacağını düşünüyorum. Doktorun daha iyi bilir sonuçta tüm verilerine hakim olan o senin için uygun görülebilir ama benim için uygun görülmez kişiye bağlı biz ne desek doğru olmaz 😇
Smye57 Bende 21 haftalık hamileyim kızlar ama etrafıma tutmıcam diyince aşırı tuhaf tepkiler veriyorlar çok sinir oluyorum ben zaten hep tuttum yani sadece her saat yemek yiyorum ve dayanabileceğimi düşünmüyorum hem Allah hamilelere ve lohusalara izin tanımış yani insanlar çok acayip bakıyor yok ben 7aylıktım tuttum yok ben şöyleydim tuttum napiyim yani
Grayworldinsideme Smye57 aynı durumdayız. Ben de doktora sordum. Çalıştığın için önermem dedi. Sadece haftasonu sahura kadarr uyumayıp düzenli beslenerek ve gün içinde uyuyarak tutabilirsin dedi. Ama dediğiniz gibi herkes ben şu aylıkken tuttum deyip duruyor
Minikkmucizemm @Gozde12 ramazanda inşallah 17haftalık olacağız dün dr uma sordum tutabilirsin dedi iftardan sonra 3litre su içmeye çalış sıkıntı olmaz dedi
Zuhalsebu Minikkmucizemm iftardan sonra içilen 3 litrenin gün içindeki kadar verimliliği olmuyor diye okumuştum bir yerde ne kadar doğru bilmiyorum