tugbaacng 38+6 oldum. Salı sabahı 2 cm açılmam vardı, akşamına da nişanım geldi ama hala sancım yok. Açılmayı nasıl ilerletebilirim, yoksa 30 martta suni sancı vererek doğumu başlatacak doktorum, kendi sancımla doğum yapmak istiyorum…
Mavim1381 tugbaacng ben de seninle aynı durumdaydım başka postta anlattım neler yaptığımı son yazıma bak istersen tekrar yazmaya üşendim 😁
Iscn tugbaacng yürüyüş squat merdiven inip çıkma duş bunlarla 4 gunde 1 cm ilerledi onceden de 3 cm di drek doğuma😁 Allah yardımcınız olsun
Mom727373 tugbaacng 🍀Düzenli korunmasız cinsel ilişki (sperm ise yarıyor) 🍀Her gün hurma yemek (içindeki bir madde ise yarıyor) 🍀Skuat 🍀Düzenli uzun yürüyüşler 🍀Merdiven çıkmak 🍀Son haftada çömelerek bezle yer silmek ya da siliyor gibi hareket etmek 🍀gebeler için plates, plates topunda belli hareketler 🍀Sıcak duş almak, küvet varsa sıcak suda dinlenmek
Elifterzii Pilates ve doğum hareketleri yapabilirsiniz. Doktorunuz bir sakınca gormediyse internette güzel doğum pilates hocalarinin videolari var
tugbaacng Iscn Amin hepimizin inşallah 🌺 çok yürüyemiyorum malesef yarım saat sonra çok zorlamaya başlıyor…
Erenediz Squat yap bide yakınında merdiven varsa merdiven cık in yoracak şekilde koştur koştur değilde daha temkinli açılma olsun diye ne kadar yavaş yaparsanız okadar etkili olır bide sıcak duşa girin oda hem rahatlatır hem acılmaya yardımcı olur
Ebbelif tugbaacng eğer bebek kanaldaysa yani başı yerleştiyse Sabah kahvaltınızı yapın Çömelerek yerleri silin Bacak esnetme hareketleri yapın Sonra ılık duş alıp Yağlanın Akşam yine aynı Hasta olmamak için saçınızı yıkamayabilirsiniz Önemli olan vücudu gevşetmek 🥰
tugbaacng Ebbelif yağlanın derken? Zeytinyağının açılmayı kolaylaştırdığını okumuştum bundan mı bahsediyorsunuz acaba? ☺️
Ebbelif tugbaacng vücudunuzu yağlayın doğum sırasında da çok yırtık olabiliyor Ve perine masajı yapın Yani vajinayı esnetmek için de yağlanın