Armess_loya Yrlmz5050 üstte kalsın🌸 tanımıyorum canım, benim canım Seyhan ablam bana yeter de artarda🤷🏼♀️😬🌸
Didemince01 Bende takıp edıyorum surda bekleyeyim paylaştıkları sonuçlar gayet güzel ama guvenemıyorum 😏 doğumdan sonra mutlaka gıtmem gerek
Yrlmz5050 Didemince01 bende takip ediyorum çatlaklar, yüzdeki lekeler, incelmeler olsun hepsi birbirinden iyi sonuçlar ama detaylı bir şekilde araştırmadan da bişey yaptırmak istemiyorum
Yrlmz5050 momofthreechild berces protokolü hatta bugün yaptırdım nasıl olur hiç bi fikrim yok. Yüzüm şu an çok acıyor ve kızarık bir şekilde