ebruk1994 elif987 ben beraber açıyorum kademesi var orta kademede kullanıyorum çok ıslatmıyor zaten ayrıca ıslatması benm için problem olmuyor eskiden halıların üstünüde silerdik onun gibi düşünüyorum 😁