Dolunaybelinay Ne zaman doğsa da o guzzel minnak ağzında görsem 🍓https://imgyukle.com/i/Elugct https://imgyukle.com/i/Eluh3c
HilalEyce Dolunaybelinay çok güzel olmuş. Bizim de cimsiyetimiz belli olsa hemen bende emzik askısı istiyorum😌 sağlıkla kullansın
NurNaz Dolunaybelinay çok güzel olmuş iyi günlerde kullansın dolunay hanım 😀cnm nerde ne Kadara yaptin
Dolunaybelinay Melike evet bende cok beğenerek aldım ama daha bebişim Eylül de doğuyor 😂😂😂sabırsızlıkla beklyprum
Aleynasvr Bu ezikler taşlı ve demir detayları olduğu için yeni doğan pek emmiyor bunları ağır geliyor düşüyor tutamıyor cocuk benim kuzenimde öyle olmuştu 1 yaşından sonra anca aldı onu o yüzden bunları biraz büyüyünce almak daha iyi umarım sizinki emer 😀
Dolunaybelinay Aleynasvr bir kaç fotosunu çekeyim emziğiyle yeterili benim için emmese de canı sağolsun