Mercan28 benim yarın kesinleşecek ya 50 Gr yaptırdım yüksek dedi ama 100 Gr da yaptır o zaman kesin bir şey söyleyelim dedi bakalım yarın da yüksek çıkarsa o zaman görüşücez yeme içmeye nasıl dikkat edeceğimi. Ama zaten gebelik şekerinde paket gıdalar, unlu mamüller ve şeker kullanımı yasak. Hatta meyveler bile 1 porsiyondan fazla yemek yasak diyor bazıları diyet uygulayarak hamileliği devam ettiriyorsunuz gebelik şekerinde suyu öyle düzene giriyor. Ama şekerin yoksa belki bebeğin kilosundan dolayı da su fazla olabilir şeker sadece bir ihtimal o durumda da bu kadar çok yasak olmuyor ama dikkat ederek düzene giriyor. Görümcemin de suyu fazlaydı 29. Haftada biraz kısıtlayarak 35. Haftada düzene girmişti.