Öncelikle bu uygulama sayesinde her gün yeni bir bilgi edindiğim, sorularıma cevap veren,9 aylık zorlu hamilelik sürecimde destek bulduğum herkese çok teşekkür ederim 🙏🏻 Doktorum 21 Marta kadar kendi sancın ile doğurmazsan suni sancı ile doğumu başlatırız demişti. O tarihe kalmadan bebek hareketlerini hissetmiyorum diye acile gittik. Nstye bağlanır bir serum yer eve gideriz diye düşünüyordum. Ebe açıklığa falan baktı sonra da doktorumun yatış verdiğini söyledi. Doktorum geldi o da muayene etti 1.5-2 cm açılma var bu gece burada tutalım sabah çıkarsın dedi. O gece serum takıldı ve aralıklarla nstye bağlandım, sabaha kadar uyumadım sabah oldu, doktorum geldi tekrar muayene etti. Muayene öncesi şu tarihte gelirsin o gün doğum başlar diyordu ki işler öyle olmadı. Açılma 4 cm olmuş bugün yatırıyorum doğumhaneye dedi. Beni bir odaya aldılar hiç beklemiyordum o gün doğurmayı. Ebe geldi kendini tanıttı. Damar yolum açıldı. Önlük giydim. Sonra o da altta muayene etti. Suni sancı verilmeye başlandı. İlk başlarda yatıyordum. 1 2 saat çok fazla bir sancı hissetmeden bu şekilde devam etti. Sonrasında sancı hissetmeye başladım. Ebe de ayağa kalkmamı söyledi. Sancı geldiğinde yapılacak bi kaç hareket gösterdi. Belli aralıklarla gelip açılmamı kontrol ediyordu bu muayene benim için can yakıcıydı. Yine muayene ederken alttan sıcacık bir şey aktı suyumu patlatmış.suyum gelince kısa bir süre sonra doğuracağım sandım ama öyle olmadı. 9 buçukta yatmıştım saat 1 buçuk oldu hala doğurmamıştım sancılar da artmıştı. Açılmanin ne kadar olduğunu da söylemediler. Sürekli eşimi arayıp doktorla konuşmasını artık dayanamayacagımı sezeryana almalarını istedim. Bir şekilde bu süreç bağıra bağıra devam etti. Doktor her şeyin güzel ilerlediğini ama benim pes ettiğimi söylemiş eşime, destek olun demiş. Saat 3 buçuk olduğunda doktorum tekrar geldi yanında eşim vardı. Doktorum Normal doğum için her şey olması gerektiği gibi dayanın dedi ben ısrarla dayanamıyorum sezeryana alın diyordum. Sonra doktorum 5 te tekrar gelicem doğurmamış olursaniz hemen sezeryana alicam dedi eşimi de yanimda bırakıp gitti. Eşimle birlikte her sancı geldiğinde yere çömelip kalktık. Sonra saat 4 oldu ebe tekrar geldi muayene edeceğini söyledi sonra doktorum da geldi doğum başlıyor dedi. Ne olduğunu anlamadan beni yatırdılar sancı geldiğinde ıkınmamı söylediler. Ben maalesef hiç ikinamadim. İkinmam hep kisa surdu bu islem 5 6 kere tekrarlandi. İçimden o an bile herhalde normal doguramicam beni sezeryana alacaklar dedim. Karnima bastirdilar ıkın diye diye 20 dk icinde anlamadığım bir şekilde doğurdum. Bebeği temizlerken bana dikis atıldı. Dikisleri hiç hissetmedim. Hastaneden hoslanmayan serumdan iğneden korkan biriydim ben bile normal doğurduysam herkes yapar yeter ki kendinize inanın o an pes etmek daha kolay geliyor ama saatler bir şekilde ilerleyecek ve o doğum bir şekilde olacak. Kimse benden normal doğum beklemiyordu herkes çok şaşırdı 😌