merhaba arkadaşlarım.
son adetime göre 12+2,
ultrasona göre 13+1 haftamdayim.
son zamanlarda çok şiddetli bel ağrısı yaşıyorum. yani bel kemiğimiz varya, ayakta durunca, yürüyünce, yorulunca direk batma gibi giriyor o kemiğe. sancı gibi oluyor ki bazen sol bacağım kasılıyor adım atacakken. karın vs değil direk bel ağrısı. sebebini biliyor ya da yaşıyor musunuz arkadaşlar