Busradmir Kızlar 19 haftalık olduk. Siz kaçıncı haftada başladınız eksikleri almaya her şey sürekli artıyor. Başlasam mı bir yandan diyorum sonra biraz daha mı beklesem diyorum
Cananyildiz Busradmir ben cinsiyet belli olunca başlayacağım. Yavas yavas almak hem zamlar açısından iyi olur hemde hepsi bir araya denk gelmemiş olur çoook eksik var sonuçta
Deletedmom_110 Busradmir ben cinsiyeti öğrenmeden başlamıştım unisex renkler almıştım şu an 23 teyiz cinsiyetimiz belli kıyafet olarak nerdeyse tamam hepsi bence siz de başlayın yavaş yavaş alın hepsi birden ağır gelir ve az az her çıktığında almak daha mantıklı
Edadrmz Busradmir 13.haftada cinsiyeti öğrendim başladım alışverişe 30.haftamda bitirdim 31+5 teyim bütün kıyafetleri herşeyi yıkandı ütülendi yarın dolabına yerleştiricem inşallah 🥰🙏
Meri3220 Busradmir 16.haftada cinsiyet kesinleşti o zaman başladım alışverişe 24.haftada bitmişti çoğu daha sonradan aklıma gelmeyip gördüklerimi ufak ufak aldım en sona kendimi bıraktım şuan herşey hazır şükür
NezihaB38 Busradmir bence başlamalısınız zamanla eksikler illaki olacaktır bende 16.haftada öğrendim 17 de başladım almaya almayada devam ettim ☺️