Dnzkml benim nacizane fikrim bebek doğar doğmaz isimli takımı vermek yerine başka bi takım giydirip eğer çekim olucaksa sonrasında o takımı giydirip istediğim gibi çekim yapmak isterim hatıra kalsın, hastanede çekim olmucaksada eve Gelip bebişi yıkayıp öyle giydirmek isterim çünkü o hengamede bebeğe hemen giydirince kirleniyo bebek takımları yıkayınca hemen küçülüyo falan benim düşüncem yani