DorukEgee Kızlar merhaba 37+4 haftalığız 4 nisanda doğum var sağ bacağıım oldukça şişti bildiğin tontik tontik oldu solda şişti ama sağ kadar değil sizce bu normal mii? 🙂🤦♀️🙄
minel44 DorukEgee canimbende38+3 oldum dün ayak bileklerim o kadar şişmişti ki çok tuzsuz tuketmeme rağmen son haftalarda normal bol su tüketmekte fayda var
Ceylin680 DorukEgee bende 34+6 oldum sağ ayak üstüm ve bacağım diz altına kadar şişti çok deil ama canım acıyor .gecmesse doktora gidicem zehirlenme olurmu diye merak icindeyim
Villanelle DorukEgee büyük ihtimalle hamilelik ile alakalıdır ama tek bacakta olması biraz değişik geldi. Derin ven trombozu falan da olabilir hareketsiz kaldıysanız bir süre
DorukEgee Villanelle inanırmısın bende ayakta kaldıgım için olabilir mi acaba diye düşünüyorum temizlik hastasıyım duramıyorum cok mu fazla ayakta kaldım da böyle oldu acaba diye
DorukEgee Ceylin680 kendinde başka değişiklik hissediyor musun peki yani şişlik dışında benim şiş ama acı falan yok sadece öyle şişti
Ceylin680 DorukEgee sadece şişen yerler açıyor .baskı var başka da bişey hissetmiyorum.zaten dediğim gibi bir kaç saat oluyor eğer artarsa gidicem doktora sizde başka bir bulgu varmi
DorukEgee Ceylin680 yok sadece şişti uzattım ayagımı biraz diktim havaya daha doğrusu indi eskisinden daha iyi çok şükür başka bisey yok 🤷♀️