Ben 6 haftalik hamileyim doktorum 5 haftalik gordu canm tehlikeli oldunu ve alinmasi gerektni soyledi aldramadm baska bi doktora gittim yarin hersey belli olucak bnde arastrmadayim ama bnm onden 2 sezaeyanm var birde sikise yapirsa olumle sonuslanr dedi😭 bnde odurumdayim napicami bilmiyorum bu aylardasa aldrmak istmyorum kendi canmdan onun canini kiymak daha aci geliyo ama 2cevladm daha var nqpicm bilmiyom