Normal ultrasonda kese göremedik. Vajinal ultrason ile baktı doktorum. Belli belirsiz balon gibi bişey görüyorum ama net değil dedi. Dış gebelikte olabilir normal gebelikte dedi. Kan verdim sabah. Sonucum çıkmış. Değerim 211 e yükselmiş. 28 de yeniden kan ver 480 ve üzeriyse ayın 1 de ultrasonda görürüz dedi. Ama şu am gebelik var diyemem dış gebelikte olabilir dedi 🤷🏻♀️ Böyle olup değeri yükselen var mı ? Biraz moralim bozuldu açıkçası ister istemez canımı şıktım.