Sinem044 Gmze-67 merhaba canım ilk benim de lekelenme gibi geldi ayni zaman da covidde olmuştum zor özel muayene bulduk düşük riski olduğunu söyledi progestana başlattı kanama durdu kalp atışını duydum. Sonraki muayene de bebeğimin kalbi durmuştu rabbim kimseye yaşatmasın o yüzden doktornla sürekli görüşmeni öneririm.
caglaolmeZ Gmze-67 ben 10+3 haftalık hamileyim hala lekelenmem geliyor progestan iğne ve fitil kullanıyorum. Canım mümkünse Uzan bol bol..
Cam-dann Gmze-67 ben de 12 haftalık hamileyim ve lekelenmelerim vardı başından beri . Dün kan uyuşmazlıgı ignesi oldum . Acaba uyuşmazlık var mı sizde . Yani lekelenme sebebiniz kanama alanı falan degilse ?
Sumeyyeerdem Gmze-67 Evet verilen ilaçlarınızı düzenli kullanın stres yapmayın geçer Allah’ın izniyle 29 haftalık oluyorum şimdi
Sumeyyeerdem Gmze-67 evet ağrı da oldu kanama da oldu bi süre lekelenme şeklinde devam da etti iğne yaptırıyordum ben de takibini ihmal etme
m_k34 Sinem044 aynısı başıma geldi covid olmadım ama lekelenme oldu acile gittim ilaç verildi 2 gün sonra kontrolde kalbinin durduğunu öğrendim .
Matilda21 Sinem044 merhaba öncelikle çok üzüldüm kaybınız için 🙏🏻 Benzer bir durum yaşıyorum da, bebegin kalp atislarinin durmasinin herhangi bir belirtisi oluyor mu acaba? Gebelik belirtilerinjn kaybolmasi gibi, mide bulantilarinin gecmesi gibi vs
Busra_06 Benim düşük riskim vardı kanamalarım 18. Haftaya kadar da devam etti hastanede yattım 2 gün tedavi altındaydım 20 haftaya kadar. Korkma Allah’ın izniyle gerçek bugünler şimdi 34. Haftadayız ve herşey çok sağlıklı ilerliyor.
Cam-dann m_k34 öncelikle başınız saolsun . Rabbim saglıklı bir gebelik nasip etsin . Acaba ne ilacı verildi size tam olarak bilginiz var mı?
Sinem044 m_k34 Rabbim tekrar o güzel duyguları yaşamayı nasip etsin İnşaAllah hayırlısıyla beni çok etkiledi…
Matilda21 m_k34 basınız sagolsun 🙏🏻 Acaba kalp atisi durunca mide bulantilari geciyor mu bende bender bir durum yasiyorum da kalp atisi dursa anlayabilir miyim diye sormak istedim
m_k34 Gmze-67 ben o gün evde baya iş güç yaptım hatta battaniye silkeledim doktor onunla alakası yok dedi ama bilmiyorum belimde ağrı vardı hafiften kendimi çok yormustum farkında olmadan bı baktım kahverengi leke geldi ama çok hafifti varla yok arası bir iki geldi içime şüphe düştü acile gittim iğne progestan verdi kalbi atiyodu bebeğin dinlen dedi 2 gün sonra kendi doktoruma gittim kalbi durmuş dedi .