Arkadaslar merhaba
6+2 haftalik gebeyim dun hastaneye gittim doktor haftanin ilerlemedigini soyledi ve buyuk ultrasyona yoladi orda oyle bisey olmadigi yani haftanin ilerledigi soylendi ve kan tahlili istendi bta hgcm 31211.2 cikti bugun sonuc almaya gittigimde bana kesen var ama bebek goxukmuyor dedi sizce napmaliyim dogruluk payi varmidir