adaa09 merhaba kızlar bugün üçlü test sonucumda afp değerim biraz yüksek çıktı doktor anlattı ama anlmadım bir türlü yani ne demek bu bebekte ne gibi şeylere sebep oluyo yarın perinataloğa gideceğim ama benim gibi olan varsa yazar mı acaba🙏🥺
adaa09 Seher4345 ben anlamadım ki hangisi değer bir mom var orda 9.34 yazıyo birde sonuçlar var orda da 376.4 yazıyo biliyosanız lütfen paylaşım benle olur mu🙏
Seher4345 adaa09 ya bende yaptırdım üçlü de. AFP 39,42 çıkmıştı . Siz e nabızdan baksanız orda yazıyo değerler
adaa09 Seher4345 bakıyorum canım ama e nabızda göstermiyo ama oran olarak 6 da 1 yazıyo işte 🤷♀️çok mu yüksek yani anlamadım ben
Seher4345 adaa09 yani bilmiyorum ki banım değerime göre sen sorun yaşamadım. Bende direk sayı olarak gözüküp doktorda grafik vermişti benim bildiğim kadarıyla 150 nin üstü sorun hamilelikte