Kızlar Yaşam’da tavsiye üzerine uzun zamandır Yasemin hanıma gidiyorum. Gebeliğim de yanında geçirmek istiyorum aslında bi şikayetim yok ama ultrasonda uzun uzun anlatsın bana bebeği istiyorum. Her kontrol 5 dk dan uzun sürmüyor. Sizin kontroller kaç dk? Yasemin hanıma gidenler memnun mu?