Deva22 Seymaa30 gerekirse başka şeylerden kısarım giyim kıyafet almam desim ben de. Çünkü Allah korusun olacağı varsa her yerde olur ama başka doktorda yolunda gitmeyeb bişey olsa pişman olurdum
sessizizleyici Seymaa30 benimde tüp bebek tüp bebeği yaptırdım doktor cok pahalı olduğu için baska yere geçtim 26 haftalıj oldu cok sukur risk vs olmadığı icin suan icim rahat allah korusun birsey olcaksa her doktordada olabilie