Hilalpakkkk Kızlar merhaba 21nci haftaya girdim sigarayı bırakamıyorum eşim tepki gösteriyor en fazla günde 7 tane içiyorum siz napıyorsunuz içenininz var mııııı? 🙄
esmerbomba Hilalpakkkk bende içiyorum ve henüz bırakmış değilim çok üzgünüm 😔😔36+6 günde 2 3 u geçmez
Cigdemmylmzz Hilalpakkkk ben sigara kullanan biriydim hatta belli bir zamana kadar bende bırakamadım açıkcası. Bebeğimin fotoğrafını ekranıma koymuştum ve o şekilde her canım istediğinde ona baktım kıyamadım içmedim. Şimdi 27 haftalığız ve gerçekten içen bir insan olarak söylüyorum çok kötü kokuyor içmiyorken anladım
Guncem Villanelle katılıyorum ve artırıyorum. Esim sigara içilen bir ortamdan eve geldiğinde direk duşa giriyor. Kıyafeti makinaya atıyoruz. Sigaranın toksinleri sindigi yüzeyde bile 6 ay kalıyormuş. Doktor bi yakınım söylemişti.
Esenkaplan esmerbomba bi posta görmüştüm bebek kilosu hakkında sizi sigara kaynaklı olabilir bu arada keske icmeseniz
esmerbomba Esenkaplan ilk gebeligimde hiç kullanmadım sigaradan nefret ediyordum ve bebeğim yine 2.500 kilo doğdu şuan 2.cide kullandım halde 2.500 kg yani ne yaparsan yap kilo almıyor doktor genetik dedi cnm 😏
Denzk Hilalpakkkk ben öğrendiğim gün bıraktım onun için bile içim içimi yiyor keske bebek düşünmeye başlarken bıraksaydım diye lütfen içmeyin sonradan pişman olmanızı istemiyorum ben hemen öğrendiğim gibi keskin biçimde bıraktım yoksa bırakması çok zor olurdu
gozdemiirbass Hilalpakkkk açıkçası bende ciddi tiryakilerdendim hatta içmeyi bir köşeye bırakın külünü bile yediğim zamanlar oldu bir dönem ama gebelikte ilk 4 ay tiksindim sonra eşimde içtiği için dayanamadım yine başladım ama limitli günde 2 tane 1 sabah 1 akşam içmeye çalışıyorum kendime paket almıyorum vs maksimum çok canım sıkkın moralim bozuksa veya bir ortama girmişsem dayanamayıp 3 e çıkardığım oluyor ama üstüne çıkmaması için dikkat ediyorum çünkü çok içmek ileride erken doğumla Beraber bebekte astım bronşit olması demek gelişim geriliği demek vs vs yani o şekilde ilerlemeye çalışıyoruz şimdi 36+6 olduk az kaldı zaten doğumdan sonra içerim artık 😂❤️❤️
gozdemiirbass Sdtmthn kısıtlamaya çalışman inan çok daha iyi olacak benim gebeliğim riskli bir gebelik zorlu bir gebelik hatta sonlandırılması gerekiyor denilen bir gebelikti ve bunun sebebi benim hayatımın kurtulması içindi her şeyi geçtim normaldede içmem yasakken kendi sağlığımı canımı geçtim ama söz konusu evlat olunca düşündükçe sabır diledikçe
gozdemiirbass Sdtmthn kısıtlamaya çalışman inan çok daha iyi olacak benim gebeliğim riskli bir gebelik zorlu bir gebelik hatta sonlandırılması gerekiyor denilen bir gebelikti ve bunun sebebi benim hayatımın kurtulması içindi her şeyi geçtim normaldede içmem yasakken kendi sağlığımı canımı geçtim ama söz konusu evlat olunca düşündükçe sabır diledikçe bu noktaya kadar geldik umarım sende başarabilirsin her içmek istediğinde minik tosbağan ile konuş sonra ne bilim sakız vs at ağzına veya bir tane minik şeker at elini oyalamak için bir şey yap ilk çocuksa uyumaya çalış veya doğumda gelenlere ikram etmelik kurabiye poğaça vs yap onlarla uğraş sonra onları pişir buzluğa at doğumdan sonra çıkarır çıkarır yersin sarma sar yani demek istediğim elini oyala aklını oyala ki aklına gelmesin komşularına git dışarı parka vs git sürekli evdeysen stres yapıyor bu yüzdende bırakamıyor olabilirsin rabbim sağlıkla tosbikine kavuşmayı nasip etsin inşallah ♥️
eylulsmommm Ben çok nadir haftada bir ya da 2 haftada bir içiyorum bazen günde 4 tane içtiğim oluyor ama azaltmanızı öneririrm. Kuzenimde benimle aynı zamanlarda sayılır 3 hafta var aramızda o da bırakmıyordu ama günde 2 taneye düşürdü. Öyle yapmayı deneyin
Ayse_35 Hilalpakkkk ne ben ne de eşim hiç sigara içmedik. Sigara içen ortamdan kaçarım 😬 sanırım sorunuz sigara içen gebelikte nasıl yapıyor🤔 inşallah tamamen bırakırsınız her türlü zararlı, gebelik olsun olmasın ☹️
Seymaben Hilalpakkkk cok fazla 7 tane hem senin hem bebegin icin bende cok kullanirdim hamile kaldigimi ogrendigim an buraktim iyikide birakmisim bebegin sagligini gectim ileriki haftalarda nefes almak cok zor oluyor 36 haftam bitmek uzere bebek cigerlerime kaburgalarima bastigi icin nefes alamiyorum birde sigara gelse ustune tamamen boğulurdum😐bence azalt veya birak tamamen zor olur cunku
seymaso Nolur yapmayın, içmeyin 😢 yazık bebeğe..eşimin annesi hamileyken içmiş, allerjik çocukları var, ben sigaradan kaynaklanmış olabileceğini düşünüyorum.
Brnaebu seymaso sigaradan alerjik olabilecegini sanmiyorum ilk bebegimde bende icmedim ama alerjik yine de.2.ye hamileyim gene icmiyorum plasentam rahme yakin.neresinden tutsam olmuyor 🤣
Mercimek2 Hilalpakkkk bende bırakamadım içiyorum yeri geliyor 1 paket içiyorum kimse yadirgamasin ve yargilamasin bırakabilsek zaten bırakırdık benim eşim içmiyor benimde icmemi istemiyor ama birakamadigimi anladığından çok üstüme gelmiyor
Senemcan Hilalpakkkk bende bırakamıyorum daha ben yeni hamileyim ama bırakmam gerekiyor ama bırakamıyorum kendime paket almiyorum ama eşim ise giderken 1 tane bırakıyor akşam da 2 3 tane içiyorum günde 4 e indirdim 5 bulmaz Hamile olmadan önce günde 1 bucuk paket içerdim söndürürdum 5 dk sonra geri bidaha içerdim simdi fazla canım istemiyor ama yine de bırakamıyorum inşallah bırakırız bu pis şeyi
busey_42 Hilalpakkkk bende günde 1 paket içiyordum hamile olduğumu öğrendigim anda bıraktım kokusu tadı çok kötü gelmeye başladı hiç de aramıyorum inşallah hiç içmem birdaha. Bazıları hep diyor doğumdan sonra içersin yine diye