Ezgi_ee1216 39+6 hamileyim nst de sancım 45 çıktı alttan muayenede açılmam yoktu dün ve bugün sarı akıntım oldu bu riskli midir. Ve doktor 1 hafta daha doğum olmazsa suni sancı verilecek dedi korkmalı miyim.