Neviny bende Azra ismini rüyamda duydum canım Eylül koyacaktım ama içime sinmedi sürekli aklıma geldi kulağımda çınladı isim o yüzden vazgeçtim sadece Azra koymaya karar verdim sanki öyle olması gerekiyormuş gibi hissediyor insan herkesin başına gelen birşey değil bir sebebi vardır belki diyor insan