Merhaba kızlar hamile olanlara doğum yapanlara bir sorum olucak. Göbek deliğimde çok ağrı oluyor ve hamilelerde açık olur benimki kapalı göbek deligim 28 haftalık olduk ama göbeğim enine büyüyor dik değil sizde tanıdığınız da böyle olan var mı devamlı iç karnın geniştir bişey olmaz diyorlar ama çok moralim bozuluyor Linea da hiç belli değil bende kendimi böyle hamile gibi hissedemiyorum herkesin göbusu ne güzel bilgisi olan varsa yazabilir mi göbek düşmesi falan da dediler ama doktorum yok öyle bir şey diyor?