Kızlar hepinize selammm.. Anneliğime son 40 günüm kaldı🥰 normalde çalışan biriyim ve ev süpürgem artık eskidi, model farketmeksizin sizce iyi bir ROBOT SÜPÜRGE mi almalıyım yoksa kablosuz ŞARJLI SÜPÜRGE mi? Uzun vadeli düşündüğümüzde artı yada eksi yönlerini kullananlardan bekliyorummm🙈