1,5-2 yaşında kitap fuarına götürerek arşive ve okumaya başladık. 7 yaşına 3 ay kaldı. Kütüphanesindeki kitapların sayısını bilmiyorum. 1. Sınıfta şu an ve ekimden beri kendi başına okuyor, okuyoruz. Geçen ay da büyükşehir belediyesinin kütüphanesine götürdüm ve kayıt ettirdim. İlk ödünç kitaplarını da aldı bitirdi🤗❤️
YKY Yayınları
İş kültür yayınları
Redhousekidz
Yayınları öncelikli tercihlerimiz oldu hep🤗👍🏻
Fırsat bulursam kitapların görseliyle postunu açayım 🤗👍🏻