Dc_51 ama bizim için sadece iyi doktor olması şart değil o da olacak elbette ama benimsemek sahiplenmek 9 ay bu yolda beraberiz sonuçta rahat hissetmek önemli bide hastanede iyi değilmiş küvez kısıtlıymış medicalle anlaşmalı sen kadın doğumda yatarken bebeği medicale sevk ediyorlarmış öyle duydum