mom22- anestezi hakkında detayları bilmiyorum açıkçası ama odalar tek kişilikti ve yanında 1 kişinin kalmasına izin vardı, tekli koltuk vardı galiba sadece ayrıca bir yatak hizmeti yoktu yanındaki kişi için. Ablam sezaryen oldu, normal doğumdaki süreçleri bilemiyorum maalesef 🌸