anneyimmm42 neval270071 bugün 17+1 henüz hissedemedim canım ilk hamilelikte 20.haftayı bulabiliyormuş hissetmek
Ipekcntrk neval270071 benm suan 17+ 4 16 da hissetmeye başladım ilk gebelıgım hatta suan karnımın içinde kelebelık uçuşuyor gibi ittiriyor inanılmaz güzel bir his 😍
Bukiiiiiiii 17 haftalik hamisim ve hissedemedim hala hisseden var mi nasil bir his hissetmek onu bile bilmiyorum zaten sürekli uyuyan bir bebek benimki ne zaman gormeye gitsek uyuyor ❤
neval270071 Bukiiiiiiii bizimki de bacaklarını kapatıyor edepli güya yüzünü de kapatıyor hiçbir şeyi göstermek istemiyor sırtı dönük 😂
Sedagncglu 16 haftalık olduk yemek yedikten sonra sırt üstü yatmıştım karnımda pıt pıt bir şey oldu gaz diye düşündüm aynı yerde bir kaç kez daha oldu anladım ki oynuyoruz sanki damar atıyor gibiydi 😍
Mouradi Sedagncglu Aa şimdi yorumunuzu okudum 1dakika geçmedi pıt pıt olduu oyy çook heyecanlı aynı damar atar gibii tam farklı ya gaz falan değildir ya tamam ayrı nasıl sevindim 😂😍
Sedagncglu @“neval270071”# neval270071 sanırım denk geldi bence oynuyordur ama çok hafif oldugu için hissetmek zor oluyor
HaticeTekin Ben ilk hamileligimdeyim ve 13. Haftada pıt pıt hissettim üstelik babası sevdiğinde daha farklı atiyo gibi gazla veya bağırsak kıpırdamasini bilirsiniz ayırt edebilirsiniz 🌹
Ipekcntrk HaticeTekin kız bizde babası karnıma dokunduğunda kendını geri cekıyor . 😂😂 babası dıyor ki cocugu bana karşı doldurıypsın ondan bana hiç tepkı vermıyor diyor 😂
Mouradi neval270071 O pıt pıtı hiss etmen için çokk dikkatli takib lazım ya kaç gündür ayrıntıdayım bende 😅😅🥰 İnşaAllah yakın günlerde hiss edersin minik pıt pıtıı 🥰
neval270071 Mouradi orda kıpır kıpır ama sırtını dönüyor önüne dönse de eliyle orasını kapatıyor gıcık 🥰