NM_mom Aa denedim benimki tek çıktı ayın 31 de doktoro gidicem cinsiyetini ögrenmeye kız çıktı bakalım..😂He bide benim komsum bana bir test daha yaptı bir minderin altına “Bıçak” bir minderin altınada "Makas"koydu ben görmeden her hangi birine otur dedi oturdum bıçak çıktı.😂😂Bıçak erkek
Makas kız oluyo bu arada..Haydi hayirlisi en güzelini doktor söylüycek.