Ozummm41 Kızlar ilk aylarda bir yerlere uzanmanın tehlikeli olduğu söylenir ya son aylarda da geçerli mi bu durum sizce ? Dolabın üst rafına biraz uzanmak zorunda kaldım da bu bebeği etkiler mi 29. Haftada
bbnngg Ozummm41 son haftalarda da sakıncalı diye biliyorum. Plasentadan ayrılma riski falan oluyomuş. O yüzden siz dikkatli olun gerekmedikçe uzanmayın.
Deletedmom727271 Her gün yapıyorum ben bunu sandalyeye çıkmak zor geliyor 😬😬 çok yüksek değilse bişi olmaz. Ama siz benim yaptığımı yapmayın sandalyeye çıkın 😂
Deletedmom_110 Mutfak dolaplarına hergün uzanıyorum hamileliğimin başından beridir sandalye çekmek zor geliyo ama şükür ki bir sıkıntı yaşamadım ama siz yine tedbirli davranın
bbnngg Ozummm41 tabi hemen korkmayın biz sadece duyduklarımızı söylüyoruz. Sadece daha dikkatli olun.
Ozummm41 Ben herkes bi şey olmaz diyecek diye bekliyodum şimdi bu cevapları alınca tedirgin oldum iyice 😬
SunnyG Ya millet pilates yapıyor amuda kalkıyor trambolinde zıplıyor. Yükseleceğim uzanmakla bebeğe bişey olmaz hiç bi haftada