Iremmm09 benim doğum pozisyonumu almış bebek 32den beri en son kanalda değildi ama yakındı çatım çok musait dedi ama açılmam hiç yoktu doktor suni sancı deneriz dedi önce suan kafam karıştı yine açılma yoksa direkt sezaryene mi alacak beni boşu boşuna beklemiş olacağım 😔 inşallah gerek kalmaz