Kızlar 35+4 üm doktora gittim. Karnın sert nst de kasılman çıkmış dedi. Rahim ağzım kapalı ama erken gelirse diye 4 ciğer geliştirici iğne verdi. İkisini bugün yaptırdım ikisini yarın yaptıracağım. Bebeğim 2635 gram. Sizde durumlar nasıl normal mi şuan olanlar bi strese girdim ya 😊