Kızlar bir sürü post atıyorum zaten beni tanıyan tanıyor artık bugün kan testi verdim negatif çıktı ama kendimi acayip bir şekilde hamile gibi hissediyorum hatta sürekli teste bakıyorum doğru mu diye erken gebelikte normal gebelik testinde senin çizgi çıktığı için gittim yani şu an hala yataktan kalkamıyorum aşırı halsizliğin var kabızlığım var Göğüslerimde hassasiyet var Ve beyaz berrak akıntım var bu üç gündür var ve üç gün önce kahverengi lekelenmem olmuştu hatta buraya atmıştım onu adet olacağım sanmıştım sonra herhalde yerleşme kanaması dedim devamı gelmeyince bugün adet günüm hala olmadım inşallah olmam birkaç gün daha bekleyip kan testi Vereceğim