tospikaskim Kızlar boynumda özellikle ve göğüs kısmı da pıtır pıtır minik minik et benleri fışkırdı normal tenimin renginde siyah değiller ama çok aşırı takılıyorum. Başına gelen var mı hamileler de çıkıyordu ablamda da çıkmıştı. Sizde çıktı mı ve ne yaptınız
Aselinkooo tospikaskim çalgıcı karısı binnaza döndüm, 🤣 tam yanağımda burnun yanında çıktı gölgesini görüyorum bişey yiyip içerken epeyde büyüdü. Düşermi bilmiyorum. Erkek bebeklerde çıkıyormuş dediler nekadar doğru bilmiyorum tabi de. Hoş durmadığı kesin. 🙃
Princessmami tospikaskim malesef bende fe boynumda ve göğüs çevresinde minnacık et benler çıktı Allah’tan ten rengimde diyorum umarım doğum sonrası geçer takıntı yaptım çünkü 😔
Pptya tospikaskim benimde boynumda belimde göğüs kenarinda çıktı ufak ufak et benleri dün doğum yaptım hamilelikte oluyormuş sanırım bakalm geçecek mi
Fatmabytr Benim tam koltukaltimin hizasında kolumda çıktı kırmızı et beni hemde büyüdü büyüdü kasindi aylar sonra düştü şimdi çok küçük bir çıkıntı olarak duruyor
gmzdtp Göğüsaltında evet. Kaşımaktan yoldum artık.. İlk gebelikte yaşamadığım ne varsa bunda yaşıyorum. Kaşıntı beni bitirdi 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
tospikaskim gmzdtp ay hadi yaa bende bazen bakıyorum göğüs altımda da çıkmış 1 2 tane kaşınıyor kaşınıyor bakıyorum kaynamış incecik zaten benler. Bende yolluyorum sanırım kaşımaktan
tospikaskim Aselinkooo hahah 🤣 🤣 Ay ne güldüm Allah da seni güldürsün inşallah düşer canım ya valla. Benim ablamın da 2 erkek ti çıktı hep boynunda ama sormak aklıma gelmedi ne oldu diye bende belli değil ama elimi boynuma götürünce mayın tarlası sanki pıtır pıtır
Aselinkooo tospikaskim 🤣🤣🤣 Amin canım. Valla inşallah düşer yoksa sıkıntılı görüntü özelikle bende ki 😝😝
tospikaskim Princessmami ay bende çok takıntı yaptım aynı senin gibi benimde allahtan renk farklı değil yoksa kaktüs gibi dolaşcam ortalıkta 🤣
tospikaskim Pptya aa gözünüz aydın Allah güle güle büyütmeyi nasip etsin bebeğinizi 💜 inşallah düşer canım ya
Haticekaya1808 tospikaskim ya bende de çıktı boynumda 2 tane aşırı sinir oldum birde koparmak zararlıymış
tospikaskim Haticekaya1808 ay bir kaç tanesini haberim olmadan kalırken koparmışım valla 😟 ufacık tefecikler nasıl tehlikeliler
Aselinkooo Haticekaya1808 bebişlerin sağı solu belli olmuyor benim kızda da heryerim kararmıştı 😄 her hamilelik ayrı Bi Olay galiba. Bunda kararmadm iyi gidiyor derken Et Beni çıktıı bunada şükğr ne diyelm
berjerdekikaolikalev tospikaskim ilk gebeliğimde boynumda çıktı 4 sene geçti ilk hamileliğimin üstünden hala duruyor boynumsa başlarda çok kaşınıyordu şuan kaşınmıyor. Genel olarak benlerim vardır ondan hamilelikten olduğunu düşünmemiştim ama sonradan duydum hamilelikten çıkıyormuş diye kaşınmasından korkmuştum hatta bunu duymadan önce malesef düşmediler
tospikaskim berjerdekikaolikalev hadi yaa 😟üzüldüm valla ya nedir bu kadınların çektiği 🤣 herşey bizi buluyor