Pelinakcn Merhaba, sizce kanguru gerekli mi? Doğumum kısmetse Eylül ayında olacak yaz sıcaklarına gelmeyeceği için takması daha rahat olur diye düşündüm ama alıp kullanmadım ya da çok kullandım diyen var mı? Ve memnun kaldığınız markalar neler?
Pnr_2021 Pelinakcn ben oğlum da almadım pişman oldum. Şimdi kızım için aldım evde iş yaparken dışarı çıkarken kullanırım. Oğlum da küçük ikisi ile de ilgilenebilmek için aldım inşallah faydasını görürüm
dilara0605 Pelinakcn ben alıcam şahsen çünkü iş yaparken iki elimin boşta kalması daha rahat hareket sağlar diye düşünüyorum hemde dışardaki araba kullanamadığım alanlarda rahat hareket sağlayacaktır
Nil2736 Pelinakcn ben solomobaby almştm. Çok fszla kullandm. Yaz kış hemde 4 mevsim kullandm. Çok rahat oluo
Deletedmom727271 İlk oğlum Eylül de doğdu kışa doğru olduğu için almadım çünkü yaza büyümüş oluyor. Kışın da kullanılacak bir ürün değil bence. Ama evde de kullanırım derseniz olur. Bu bebeğim mayıs da doğacak bunda alacağım ama
Pelinakcn Deletedmom727271 bende biraz o yüzden kararsız kaldım🤔 kışın araba daha rahat gibi ama evde kullanım açısından düşüneceğim, teşekkürler 🌸
AysunUgur Pelinakcn ben sling aldım canım, yenidoğan için daha uygun olduğunu söylüyorlar, yakın mesafe için bebek arabasını çıkarmam onu kullanırım ve bebeğimle ten temasımın uzun sürtmesini istediğim için almaya karar verdim 🌸
Pelinakcn AysunUgur görünüşü çok güzel geliyor ama ya takmayı beceremezsem diye korkuyorum onda biraz 😅
AysunUgur Pelinakcn aynen bende almadan önce çok düşündüm ama şu halka slingler var ya kuzum, ondan aldım, sadece kumaşın bi köşesini halkalardan geçiriyorsun, çok basit bişey yani, bir iki video izlesen yeterli, bi düşün derim yani 😅☺️🌺
Melekk-911 Pelinakcn ilk kızımda almıştım baya işimi gördü yaz kış. Şahsi arabanız varsa gerek olmaz , zaten araba da bebek arabanızı da tasirsiniz dışarda gezeceginiz zaman. Evde iş yaparken bence zor olur o şekilde denemedim hiç
Melekk-911 Pelinakcn yaşadığım yerin kişi karlı çok soğuk geçmiyor. Kızıma tulum giydirip havanın durumuna göre üzerine hafif bir battaniye alıyordum iyi oluyordu
Mel5858 Pelinakcn bence cok gereksiz birsey ben ilk cocugum da heveslenip aldim bir kac kere kullandim bel agrisi yapti kucagimda tasisam daha iyiydi
Pelinakcn Mel5858 hadi ya 😕 bende emin olamadım bir türlü. Çok memnun kalanlar da var hiç kullanamayan da.
Mel5858 Mel5858 canım iki tane kızım var yani bence Paraná yazık alma derim kullansanda 3 ay sonra çöp ben başkasına verdim en iyisini aldığım halde işe yaramadı