yarenaygk34 Bugün girdim 60 tl olmuş ayrıca muyane de zamlanmış istanbul adatıp hastane satılmış ismi değişmiş Lokman Hekim olmuş
Gizem-Erdem2021 Bizde cuma günü gittik 60 lira ödedik. Doğuma bir ay kaldı diye ücretleti öğrenmek istedik. Bayramdan sonra doğum ücreti değişcek dediler 😔