motherofcats Merhabalar gebelik şikayetleriniz ne durumda? Ben bugün 10+5 im. 3 gündür hiçbir şikayetim yok. 🙄 Zaten bulantım 8.haftada başlamış 9.haftada bitmişti. Göğüs hassasiyeti falan da geçti gibi. Normal mi acaba? Sizlerde durumlar nasıl?
caglaolmeZ motherofcats bugün aynı sorun bende var 10+3 haftalık hamileyim . Zaten hiç kusmadim daha ama az az bulantım olurdu göğüslerim şiş olurdu bugün bende de bı anormallik var çok korkuyorum bende.
Asivemavi motherofcats 10+3 günlügüz mide bulantım azda olsa var ve mide yanması oluyor ayrıca sol kasık ağrısı ve aferdesiniz gaz var çokça Dr sordum bugün hepsi normal hamilelikte olabilir dedi bunada şükür diyorum
Kalbimmmmmm motherofcats bende 10+4 haftalık hamileyim bulantım 7haftadan itibaren çok kötü var 🙄 Halsizlik yorgunluk baş dönmesi var bu aralar 🙄 Ve kasık ağrım var karnımı hareket edemiyorum gerinemiyorum o derece Ve tabiki yemek yiyememek 2 buçuk kilo kaybım var doktorumvdedi riskli kilo vermen ve şu an iştah açıcı ilaç kullanıyorum 🙄 benimkiler bunlar ama bebeğim için herşey değer 🥳❤️❤️❤️❤️
ozgetoozge Bende tam 10 haftalık hamileyim. Öyle beni zorlayacak bir bulantim ve ya agrim hiç olmadi sadece cok fazla halsizlik var bunlarda 7. Hafta basladi hala da devam ediyor
zeynepsonmez625 Benim zaten hiç bulantım olmadı şuana kadar bende 10+5 aynen hassasiyet yok sanki gebe değilmişim gibi arada çok nadir kasıklarım hafif ağrıyor o kadar