Aylin52 ben ilkinde acil alındığım için hiç böyle heyecanlanamamıştım nasıl girip çıktım bilmiyorum 😄 şimdide pazartesi sezeryana giricem bu defa çok heyecanlı zaman geçmiyor aklıma geldikçe kızıma sarılıp ağlıyorum Rabbim inşallah hepimizin yardımcısı olsun kolay geçirsin doğumdan sonra bol bol yürü çok çabuk toparlarsın korkulacak bişeyde yok aslında spinal iğnesini hiç hissetmiyorsun bile sonrasındada uyuşuk zaten ağrı sızı bişey hissetmiyosun sadece bulantın baş dönmen olursa başındaki kişiye söyle onlar hemen müdahale ediyor bebek çıkınca bi bulantı kusma hissi oluyor çünkü damar yolundan bi iğne yapıyolar anında kesiliyor sondayıda uyuşunca takın dersen öyle yaparlar ben sondadan korkmuştum söyledim uyuşunca takıldı 😊