Merand07 Kızlar hemşireye verdiğiniz hastane çıkışını odaya gelince tekrar değiştirmek zorunda kalıyorsun dediler. Kan vs bulaşıyor kirleniyor diye. İlkinde normal bir takım verip odaya çıkınca mı giydiriyorsunuz önerisi olan var mı?
Melike Merand07 Ben normal kıyafet verdim batırmamışlardı. Hastaneden çıkarken hastane çıkışımızı giydirmiştim
3mlek2bebkannesi Merand07 ben normal 5 takım verdim ama kan falan olmadı canım bebegi ya güzel silmişler yada yıkamışlardı soramadım ama
kartanesi02 Merand07 ben ilk kızımda bilemediğim için 10 lu takımını vermiştim gerçekten ona çok içim acıda o kirleniyor malesef odaya getiriyolar 1 saat kadar sonra çocuk doktoru gelip soyup muayene etti sonra yeni kıyafet giydirdim bu defa öyle yapmıycam normal bi 5 li takım vericem odada asıl giydirmek istediğim takımı giydiricem sende kesinlikle öyle yap
Mihriballim İlk kızımda hiç kan pislik vs olmamıştı ilk verdiğim kıyafette . Ama yinede normal bı takım verin bencede çıkıp odanıza gelince siz giydirirsiniz süslü puslu☺️🥰
dilara0605 Merand07 kimi hastanede güzelce temizleyip giydiriyorlar kiminde batıyor üst baş ameliyathane ekibine bağlı birazda bence bunun cevabı