Denizz97 Selamlar. 22 haftalık gebeyim. Bebegimi bu günlerde çok aşağıda hissediyorum. Normal mi acaba bu kontrole de daha 2 hafta var. Normal mi sizce bu ?
Defne000 Denizz97 bende genelde asagıda hissediyorum arada yukarıda hissediyorum sonra yine asagıya iniyor ultrasonda uzunlamasına yatıyordu sizinde mi öyle acaba bide kız bebekler genelde asagıda olur diye okumuştum burda
dilara0605 Denizz97 canım bebeğin duruşu cidden çok etken bende aşağıda hissediyordum sonra farkettik ki ultrasonlarda başı göbek deliğimin orda ayakları kasıklarımda ondan aşağıda hissediyorum korkulcak birşey yokmuş bende 22 deyim